duminică, 20 iunie 2010

Cartofi cu smantana si mustar la cuptor



Reteta inspirata de pe www.mondocucina.ro

Ingrediente:
- cartofi
-150 ml de smantana
-2 linguri de mustar de Dijon
-sare, piper,condimente
-ulei de masline
Se curata si se spala cartofii apoi se taie felii sau in sferturi
Pregatim intr-un vas sosul : se amesteca mustarul cu smnatana si condimentele(eu am pus si putin busuioc)
Se amesteca sosul cu cartofii,
Ungem o tava cu ulei si rasturnam amestecul din cartofi si sos si se da la cuptor cam 30-40 min (ii incercam cu furculita).
Cand sunt gata ii scoatem si ii servim (noi i-am servit cu iaurt)
Pofta mare!

3 comentarii:

geta

arata tare bine!

corina

Ce super arata mi-ai facut pofta si cum maine e sambata sar putea sa......fac si eu.O noapte linistita iti doresc!

Cipriana

Mersi frumos fetele ,au un gust deosebit!

Cipriana Bucur   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP