luni, 7 iunie 2010

Sa vizitam ...Cernautiul







La 5 dimineata, plini de curiozitate cu pasapoartele in mana cu bani pregatiti(tb sa aveti euro sau grivne-bani de ai lor) ne-am imbarcat in masina si am purces spre Cernauti. Traseu: Suceava-Siret-Cernauti (Siretul e la 42 km de Suceava
iar distanta intre Siret si Cernauti e de 36 km).Am ajuns la vama am trecut de vamesii romani fara probleme si dam peste cei ucrainieni...imbracati ca soldatii din timpul comunismului...am avut parte de un control ca la carte.In sf plecati de acolo am mers spre bazar.Te intampina blocuri gri, cu iz comunist ,cateva cladiri demolate,tot ceea ce vezi ti se pare un pisaj dezolant dar te obisnuiesti repede.Ajunsi in bazar incerci sa-ti cauti loc de parcare,si sa te intelegi prin semne cu cei ce vand acolo .Acum imi pun intrebarea oare cati dintre cei ce merg la Cernauti au mers vreodata in centrul orasului,oare cati au vizitat Universitatea, oare cati s-au plimbat pe strazile pline de istorie si arhitectura?
Las fotografiile sa vorbeasca...

0 comentarii:

Cipriana Bucur   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP